art klinika logo

FAQ

Zaczynamy od audytu, który wskazuje obszary do oszczędności.

Wdrażamy tylko to co jest rzeczywiście potrzebne.

To ty zdecydujesz jakie moduły są dla Ciebie najważniejsze i ile zaoszczędzisz w porównaniu do obecnej sytuacji.

W naszym podejściu kosztem są nie tylko pieniądze wydawane na obsługę systemów, ale również czas poświęcony na realizację nieefektywnych procedur lub wykonywanie czynność które mogą być zautomatyzowane.

Jesteśmy firmą dostarczającą oprogramowanie od 2006 roku i dzięki naszemu doświadczeniu i współpracy z wieloma klientami wiemy jak ważne jest, aby program działał szybko, intuicyjnie oraz na wszystkich urządzeniach.

Dzięki stałemu kontaktowi z klientami wdrażamy informację zwrotną ku lepszej obsłudze systemu.

Dzięki stałemu kontaktowi z klientami, czerpiemy z ich doświadczeń i na bieżąco ulepszamy nasz system.

Jak bułka z masłem 😁.

To co nas wyróżnia na tle innych rozwiązań - przyjeżdżamy do Ciebie na czas wdrożenia.

Szkolenie odbywa się najczęściej stacjonarnie zarówno dla Ciebie jak i Twoich pracowników.

Słuchamy i jesteśmy otwarci na informacje zwrotną nie tylko od Ciebie ale od reszty zespołu.

Nawet po wdrożeniu udzielamy wsparcia i porad online.

Sama zmiana nie zajmuje dużo czasu, ale trzeba się do niej dobrze przygotować.

Samo przygotowanie i uruchomienie systemu zajmuje około godziny.

Więcej czasu potrzebujemy na wprowadzenie do niego wszystkich Twoich danych.

Pomożemy Ci przygotować niezbędne dane tak, aby system uruchomić w jeden wieczór bez przerwy w działaniu kliniki.

Oczywiście. Najczęściej dane mogą być w łatwy sposób przeniesione za pomocą plików eksportowych z obecnego systemu. No chyba że wszystko masz na kartkach i Twój system to szafa z segregatorami 😁.

Tak. Bezpieczeństwo danych pacjentów jest dla nas priorytetem. Posiadamy aktualna wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa danych osobowych i w razie jakiejkolwiek zmiany w prawie wdrażamy je.

Twoje problemy traktujemy poważnie.

Reagujemy najszybciej jak to możliwe.

Każdy problem zalogujemy w naszym systemie wsparcia.

W zależności od uciążliwości, pojawimy się u Ciebie w klinice lub pomożemy poprzez zdalny pulpit.

Po rozwiązaniu problemu zastanowimy się też co zrobić, aby problem się nie powtórzył.

Nasze systemy są też aktywnie monitorowane, zazwyczaj udaje nam się rozwiązać problem zanim stanie się on widoczny dla użytkownika.